„Идеал Стандарт – Видима“ взе участие в националния форум на тема „Наука – висше образование – бизнес и общество“

„Идеал Стандарт – Видима“ бе поканена за участие в националния форум на тема „Наука – висше образование – бизнес и общество“, организиран от Националната агенция за оценяване и акредитация (НАОА). Единствената компания, която взе участие в събитието е нашата. Светлана Георгиева, ръководител „Подбор на персонала“ в „Идеал Стандарт – Видима“ запозна присъстващите с ползотворното сътрудничество, което е установила компанията с ВУЗ-овете в региона, както и възможностите за стаж на студенти и ученическите практики, които са факт от години в заводите. Споделените добри практики и примери, в дискусията на панела „Ролята на стажовете за развитие на конкурентоспособни кадри“, станаха повод компанията да бъде поканена за срещи със студенти от различни университети – ТУ-Варна, ТУ-София, ХТМУ и др. и сътрудничество с НАОА в следващи програми и събития.

Събитието, което се проведе в Технически университет – София, е част от инициативите по повод 30-годишнината на НАОА. Целта на форума бе да събере на едно място представители на държавните институции, висшите училища, научните институти и на бизнеса в търсене на ефективни решения за развитието на висшето образование и на неговата роля за икономическия растеж на страната.

Официални гости на форума бяха проф. д-р Елиза Стефанова – председател на НАОА; министърът на образованието и науката Красимир Вълчев; представители на национално представителните организации на работодателите и на работниците, и на служителите; ректори и преподаватели на университети и висши училища; експерти от научни институти и представители на бизнеса.

На снимката (отдясно наляво): Проф. д-р Елиза Стоянова, Светлана Георгиева и проф. д-р инж. Лиляна Вълчева

About Vidima
Ideal Standard International е един от водещите производители на висококачествени цялостни решения за банята, както за жилищни, така и за търговски и здравни сгради. Базирана в Брюксел, Белгия, частната компания е работодател на близо 9 500 души; управлява 18 производствени обекта и продава в над 60 страни в Европа, Близкия Изток и Африка. Използвайки най-нови технологии и работейки със световно-известни дизайнери, компанията е фокусирана в разработката на иновативни решения за банята в няколко продуктови категории като керамични изделия, смесителни батерии, акрилни вани, мебели и аксесоари. Продуктите на компанията се търгуват под наложилите се международни и местни марки Ideal Standard, Armitage Shanks (Великобритания), Porcher (Франция), Ceramica Dolomite (Италия) и Vidima (Източна Европа).