Нови проекти, нови хора
Сега ще ви срещнем с нови колеги, които споделят първите си впечатления от работната среда, задълженията си и екипната работа, постигнатите цели. Те работят в различни структури на „Идеал Стандарт – Видима“.
Весела Песарова, икономист, Център за споделени услуги: Екипът е чудесен. В обкръжение от млади и позитивни колеги съм и смятам, че се допълваме в работа си много добре. Всяка една от нас е доста отговорна и постигаща целите си жена, което води до добри резултати и позитивни отзиви от колегите ни в Германия.
Не може да става въпрос само за мои отговорности, защото ние сме екип и правим всичко заедно. Работим по три проекта, два от които са добре познати и работени до момента за Англия, Италия, а от скоро и за Германия.
Представляват обработка на рекламации и кореспонденция с колегите от Германия за разрешаването на отделните казуси. При постъпването ми на работа в „Идеал Стандарт – Видима“ бях разпределена за отговорник на проекта „Орка”, който е нов за екипа ни в България. Досега сме направили няколко проекта за обзавеждане на санитарни помещения с продукти на компанията за училища, детски градини, домове за възрастни хора.
Боряна Иванова, икономист, Център за споделени услуги: Тъй като от „немския екип“ бях първопостъпила, в началото се адаптирах към всички останали колеги от различните „мини“ екипи. Беше ми изключително лесно, въпреки че тогава все още беше извънредна обстановка и бяхме онлайн. Моят ръководител Айлин се държа изключително професионално.
Аз много държа на самоотговорността и винаги се старая да споделя с колегите всички тънкости за работния процес, които съм открила или научила. Винаги съм готова да помогна, и тъй като това е екип, екипната работа за мен е важна в т. ч разпределяне на работа, разбиране, когато някой има затруднения или въпроси, избягване на конфликти, свързани с различия на характери. Когато човек работи в екип, трябва да се чувства като у дома си. През по-голямата част от деня ние прекарваме времето си на работа и е важно на всеки да му е уютно и комфортно, за да няма напрягане и да вървят работните процеси с лекота.
Силвия Николова, икономист, Център за споделени услуги: Още от първия работен ден бях впечатлена от топлото и професионално отношение на колегите и моя мениджър. Оценявам работната среда като изключително приятна, както техническата осигуреност в офиса, така и взаимоотношенията с колегите. Навлизането в работния процес е постепенно, придружено от обучения и пълна подкрепа от страна на ръководителите и колегите ми. В този смисъл адаптацията ми беше много лесна и приятна!
Основните задължения на позицията, която заемам, са свързани с подпомагане на екипите в Германия за обслужване на бизнес клиенти и физически лица купувачи във връзка с въвеждане и обработка на рекламации. Друг интересен проект, по който работя, е изготвяне на продуктови предложения за строителни и проектантски фирми, архитектски бюра и други клиенти на Идеал Стандарт в Германия.
Ивелина Рачева, икономист (специалист финансовао отчетност – задължения), Център за споделени услуги: Всяко ново начало е вълнуващо, също така и трудно, но смеяда твърдя, че попаднах в един прекрасен колектив, който още от първия ден ме накара да се чувствам част от екипа. Поради епидемичната обстановка всички работихме дистанционно, но това не ми попречи да навляза бързо в работния процес. Първото нещо, което ме впечатли, беше внимателното отношение на моя ръководител и моите колеги и помощта да успея да се адаптирам, и да се чувствам по-комфортно на новото работно място. Също така бях впечатлена от изключителния професионализъм на колегите и организацията на компанията.
След вземане на участие в стажантската програма на „Идеал Стандарт – Видима“се занимавах с клиентски запитвания в Англия и Ирландия. Впоследствие ми бе гласувано доверие да се заема с нов процес, който беше прехвърлен към Центъра за споделени услуги, с който се занимавам и към днешна дата. Този процес има за цел да се обработват файлове за най-големите клиенти в Англия.
Симона Кожухарова, икономист (специалист финансова отчетност – клиентски запитвания), Център за споделени услуги: Много се радвам от факта, че съм част от голямото семейство на „Идеал Стандарт – Видима“. Благодарение на топлото посрещане и приемането ми от колектива, успях много бързо да се адаптирам към моето ново работно място, високите изисквания и отговорното отношение към работата. Тъй като започнах по време на пандемия, обучението ми трябваше да бъде дистанционно, но с помощта на моите колеги и ръководител, успях бързо да усвоя новите знания и умения. Моята дейност е свързана с това да обработвам клиентски запитвания за Англия и Ирландия.
Йордан Христов, инженер, роботизирани системи, завод за санитарна керамика: Адаптацията е процес, който отнема време, но благодарение на колегите от екипа, мисля че, бързо успях да се адаптирам, както към работния процес, така и към самите тях. Професионалните ми задължения включват писане на софтуера на TIA Portal на компанията Siemens, за новите производствени линии, които се разработват в завода за санитарна керамика.
Петър Монов, експерт маркетинг (дигитална платформа), централен маркетинг екип: В динамична и бързоразвиваща се компания, каквато е Идеал Стандарт, адаптацията е непрекъснат процес. Още в първите работни дни осъзнах, че тук постоянно ще се променят процеси и задължения и адаптиране към тях ще е нужно всеки път, когато има промяна.
Към момента отговорностите ми са свързани предимно с управление на съдържание по новите сайтове за компанията, които искаме да пуснем на живо. По-голямата част от тях са за Източна Европа, но има такива, които обхващат и други региони. Комуникирам с хора от различни държави, за да си осигурим нужните преводи на съответния език, а съдържанието по сайтовете го качвам аз, като за определени неща обучавам и хора, които да го правят.
Като цяло, чувствам се добре на новото работно място и хората, с които работя, са свежи, интелигенти и отзивчиви.
Иван Андонов, главен експерт „Финансови и стопански анализи“, Център за споделени услуги: Аз отговарям за няколко неща: подготвям отчети към централния офис в Брюксел; изготвям различни финансови анализи за сравнение на текущи с минали периоди или бюджет.
Адаптирах се бързо, за това много спомогнаха моите колеги от екипа на „Финансово планиране и анализ“. Всички са много положителни и готови да помогнат. Когато нещо не ми е ясно, знам че винаги ще се отзоват за помощ.
Грета Желева, експерт координиране транспортна дейност, Дистрибуционен център: Работата предполага развитието на умения, които са ключови в различни сфери на живота като цяло, така че от тази гледна точка събужда интереса ми ежедневно.
Вписването в екипа беше може би от най-лесните неща, които се случиха, поради изградените вече принципи, които абсолютно отговарят на вътрешното ми усещане за това как би следвало да протичат процесите в тази сфера.
Тъй като организирането на един транспорт обхваща широк набор от дейности, може би е най-подходящо да се каже, че отговорностите ми се трупат ежедневно.
Александрина Андреева-Христова, експерт „Администриране на персонала и обучения“ в завода за керамика: Изключително щастлива съм, че имам възможността да бъда част от това голямо семейство. Като при всяко ново начало, изпитвах страх и неувереност до момента, в който не усетих топлото посрещанеот с трана на колегите си.
Адаптирането винаги е лесно, когато насреща стоят утвърдени професионалисти, а в същото време и прекрасни хора.
Като експерти в сферата на човешките ресурси, ние се грижим за нашите работници още от първия ден на постъпването им. За мен е важно да им вдъхна спокойствие и да видят приятел в мое лице. Вярвам, че точно ние сме връзката между тях и ръководството, че заедно можем да работим за едно по-добро бъдеще.
Together for better