Равносметка на 2015 година и поздравления за 2016 от борда на директорите на „Идеал Стандарт – Видима“


инж. Красимир Копчев, изпълнителен директор на „Идеал Стандарт – Видима“ и директор на завода за производство на санитарна арматура
Изпращаме вече в историята 2015 година. Изключително динамична и изпълнена с предизвикателства година. Успехи и постижения имаме във всички дейности, локирани тук в България. Производствените предприятия постигнаха увеличение на обема на производството като същевременно рапортуват впечатляващи преизпълнения на годишните си цели.
Дистрибуционния център, който от години се утвърди като най-мащабен в компанията, през тази година реализира и най-добри постижения, в експедитивност, ефективност и най-важното – удовлетвореност на клиентите.
Успехи жънат и колегите от Клъстър България. Независимо от усложнената обстановка на специфичния регион, в който оперират, ползвайки дългогодишния си опит и умения, обновявайки портфолиото, те доставиха на компанията впечатляващи резултати – ръст на продажбите, печалба и увеличение на пазарния дял.
Младият екип на финанси и ИТ продължава да се утвърждава като фактор в компанията. Все повече дейности от цяла Европа се прехвърлят тук поради професионализма на екипа и удовлетвореността на обслужващите клиенти.
Изказвам искрена благодарност от името на Управителния съвет на „Идеал Стандарт – Видима“ АД за всичко постигнато през 2015 г. За вложения труд, знания и лоялност.
Весело посрещане на Коледните и Новогодишни празници и успешна 2016 г.
Поздравления за колегите от завода за производство на арматура на „Идеал Стандарт – Видима“ АД. Традиционно добри резултати. Увеличен е обема с 5,7 %, подобрена производителност с 3,4 %, подобрен RTY с 0,2 %. Специалистите и ръководителите в завода успяха да създадат проекти и да реализират икономии от труд и материали на стойност 1 351 x. евро.
Много добра и успешна работа по внедряване на нови изделия – общо 290 нови SKU в това число Melomix 2, Sirius Modern design, Sirius Super Eco, Eco 50 и много други.
Годината ще запомним и с чувствително увеличение на инвестициите. Разработени са и внедрени в производството проекти за почти 1 милион евро.
Още веднъж благодарност на всички, работили за тези резултати.
Пожелавам много радост и приятни моменти през Коледните и Новогодишни празници и заслужена почивка през ваканцията.
Поздравявам големия екип на „Идеал Стандарт – Видима“ и всички колеги в завода за производство на санитарна керамика. Изпращаме още една успешна година и сега за пореден път можем заслужено да се поздравим с отлично представяне – над 92% „А“ качество от първо изпичане и под 7,5% общ производствен брак. Благодарение на тези резултати и успешно реализираните проекти за подобряване на производствената ефективност ние отчитаме снижаване на производствената себестойност с 1,3% спрямо предходната година. Има две важни области, които аз лично определям като нашето най-голямо предизвикателство през 2015 година. На първо място, това е продължаващият процес на успешна трансформация на основните производствени процеси при внедряване на Производствената система „Идеалния път“. Второто голямо предизвикателство през тази година дойде във второто полугодие и бе свързано с дейностите по въвеждане в редовно производство на нови модели. В нашата практика нямаме прецедент на едновременно стартиране на редовно производство на 6 нови модела. Но освен, че тези модели са с нов дизайн, всички те бяха разработени с новата система за изправяне на гипсовите калъпи, а два от тях са разработени за новата система AquaBlade. Това доведе до необходимостта „в движение“ и при вече стартирало редовно производство множество препятствия и проблеми да бъдат решавани.
Благодарение на обединените усилия на екипите от „Производство“ и „Развойна дейност“ за пореден път се справихме успешно и оправдахме доверието на компанията, за което благодаря на всички колеги, които вложиха своя опит и умения за този успех.
Уважаеми колеги и приятели, пожелавам Ви спорна и спокойна 2016 година. Нека тя Ви донесе здраве, щастие, мир и любов, много лични успехи и повече късмет!
В навечерието на Коледа и Нова година, се замислям за отминаващата 2015 г., и бих я определила като година на предизвикателствата, предизвикателства с които моите колеги от Дистрибуционен център се справиха успешно. Благодарение на техния професионализъм и усилия, ние успяхме да постигнем отново добри резултати по основните показатели: поддържане на нивата на OTIF на 95%, което е над средното ниво за Европа през цялата година; оптимизирахме нивата на наличностите; извършвахме дейността в рамките на бюджета като сме
експедирали 3% по-висок обем; подобрихме точността на прогнозата за продажбите за клъстър България като следваща цел ще бъде стабилизиране на процеса; и не на последно място – тази година не допуснахме трудови инциденти.
Нека си пожелаем градивна, добра и успешна 2016 година, в която с лекота ще преодоляваме изпитанията и предизвикателствата!
Да си пожелаем повече стабилност и сигурност, повече толерантност и справедливост, човечност и разбирателство! Да посрещнем Новата година с вяра, усмивка и красота в сърцата ни, а нейната отплата да бъде здраве, радост, щастие и много късмет! Нека има мир и любов във всеки дом!
Пожелавам ви успешна година, изпълнена с добри дела и дарена със здраве!
В навечерието на новата 2016 г. се обръщаме назад към изминалите 365 дни, в които имаше много запомнящи се и изключително важни за нашата дейност моменти. 2015 г. за нас бе изпълнена с динамика и работа при нови условия, заради кризата в Украйна, както и други неочаквани обстоятелства.
Всяко предизвикателство през изминалата година ни амбицира да надминем целите си – клъстър България постигна 6% ръст на продажбите спрямо предходната година и 100% повече от планираните продажби на нови продукти. Отбелязахме 11 години от конкурса „Баня на годината“. Все повече утвърждаваме своите позиции на новите пазари Босна и Херцеговина, Косово. Разширихме клиентската си база и спечелихме нови партньори.
Резултатите в клъстър от държави, които са разтърсвани от локални политически и икономически кризи доказват, че имаме екип от професионалисти и добра стратегия. През 2015 година продължихме да изграждаме търговския екип, като подсилихме звената в Полша и Сърбия. Екипността в работата и това, че не подценихме нито един
клиент са в основата успешната реализация на всички възможности. Това е начинът, по който ще продължим да работим, за да изпълним и високите цели за 2016 г. Ще го направим, завземайки все по-голям пазарен дял и печелейки все повече клиенти и тяхното доверие. Откриваме нови възможности в България, Полша, Словения и Хърватска, Балтийските републики.
Пожелавам на себе си и моя екип да се сбъднат всички оптимистични прогнози за бизнеса, а в личен план желая на всички работници и служители от фирмата и на техните семейства много здраве, щастие и благоденствие!
През изминалата 2015 година, екипите на Човешки ресурси осъществиха различни проекти и инициативи в подкрепа постигането на бизнес целите и развитие на хората в компанията. Сред тях от особено важно значение е мащабният проект за развитие на ръководните умения на ръководителите екипи – той обхвана общо 204 ръководители екипи и ръководители процеси. Освен, че придобиха знания и умения, свързани с „Комуникация и обратна връзка“, „Управление на екипи“ и „Мотивиране“, колегите разбраха, че личният пример е от ключово значение за техния успех и научиха ефективни начини за справяне с трудни ситуации.
И през тази година организирахме обучения по повече от 100 теми. Продължихме да развиваме вътрешната ни Лидерска програма – с помощта на 7 вътрешни обучители над 120 колеги научиха как да комуникират ефективно, да приоритизират правилно, да делегират повече. Много ни радва изявеното желание от над 250 колеги да участват в тази програма през следващата година, това ни показва, че се успели да „заразим“ повече хора със стремеж към усъвършенстване.
Заедно с представителите на синдикалните организации подписахме новия Колективен трудов договор на „Идеал Стандарт – Видима“, с което осигурихме прилагането и занапред на нашата всеобхватна социална програма, а през септември избрахме представители на нашите структури в новосформирания Европейски работнически съвет на Идеал Стандарт Интернешънъл.
Скъпи колеги, нека 2016 година бъде успешна и щастлива за всички нас и нашите семейства, да ни донесе късмет и благополучие, да бъдем още по-добри хора, горди с постиженията си!
Измина поредната успешна година за функциите Финанси и ИТ. Постиженията, достигнати през последните няколко години, дадоха увереност в ръководството на компанията, че младият екип на Центъра за финансово обслужване може да поеме повече и по-сложни финансови дейности. С гордост можем да потвърдим, че през 2015 ние успешно въведохме ключови проекти като: изготвянето на ДДС декларациите в компанията; осчетоводяване на служебните пътувания за почти всички западно-европейски страни, както и осчетоводяването на банковите извлечения. Въпреки сложността и трудностите по въвеждането на тези изключително важни проекти, екипът ни успя да затвърди високото ниво на качество на обслужването, което се потвърди от отличните резултати от анкетата за удовлетвореност на нашите клиенти – средна оценка 4.2 от 5.0.
2015 бе година изпълнена с много стратегически за компанията инфраструктурни проекти в областта на ИТ. Част от важните проекти, които екипът в България осъществи са: преминаването към по-висока версия на САП системата; внедряването на САП в Египет; преминаването към Windows 7 и Office 2010; мигриране на всички електронни пощи към облачно базирана пощенска услуга и въвеждане в експлоатация на ново решение за архивиране на потребителски данни (HP Connected Backup).
На всички колеги бих искал да изкажа огромни благодарности за тези отлични резултати и да им пожелая много здраве, весели празници, много успехи и щастие през 2016 година!