„Идеал Стандарт – Видима” АД е „Най-зелената компания в България за 2013”

„Идеал Стандарт – Видима” АД е „Най-зелената компания в България за 2013” в категорията „Индустрия и производствен сектор” в класацията на b2b медия. За своето отговорно отношение към околната среда нашата компания заслужено получи „Зеления оскар”. Наградата бе присъдена заради политиката на компанията за устойчиво екологично развитие и непрекъснато подобрение на показателите за опазване на околната среда, както и за проведените през 2013 г. нови комуникационни инициативи за служителите на компанията за Световния ден на водата и Световния ден на околната среда.
За „Идеал Стандарт – Видима” АД това е трета поредна награда от b2b медия, с което компанията доказва, че е екологично отговорна и постига промени в екологичните показатели на своята дейност.
Ето кои бяха инициативите през 2013 г., организирани за Международния ден на водата и Световния ден на околната среда.
За Международния ден на водата 22 март, организирахме:
1. Състезание между учениците от средните училища, като ги направихме съпричастни към отговорното отношение към водата. Два отбора от две средни училища разработиха калкулатор за разход на вода и говориха за отговорното отношение към най-ценния ресурс. https://www.youtube.com/watch?v=tp2Quv9Pp_w
2. Направихме филм за водната ефективност на компанията – отговорното отношение на „Идеал Стандарт – Видима” към опазването и съхранението на най-ценния ресурс – водата, нейната политика в тази област и съответните продукти, които произвежда с цел икономия на вода и енергия и насочване вниманието на потребителите към тази проблематика и промяна на тяхното отношение. https://www.youtube.com/watch?v=32CGk4CaSOk
4. Електронна картичка, разработена на четири езика (да обхване пазарите, на които оперира търговската организация – общо 12 пазара), която беше изпратена до служителите, доставчици, партньори, клиенти и медии в 12 държави.
5. Към отговорното отношение към водата направихме съпричастни и семействата на нашите служители. Организирахме конкурс за детска рисунка.
За Световния ден на околната среда 5 юни направихме информационна кампания за служителите на компанията:
Чрез плакати в рамките на един месец (всяка седмица добавяхме нов) комуникирахме различните екологични направления и постижения на компанията.
Организирахме фотоконкурс на тема „С очите видях, със сърцето почувствах” , като основното послание в него бе, че грижата за опазването на околната среда е наша отговорност и не е еднократно действие. В конкурса участваха 257 снимки на наши колеги.
Инициативите по повод Световния ден на околната среда бяха отразени в блога:
https://blog.vidima.bg/2013/06/20/s-nagradi-si-tragnaha-vsitchki-utchastnitsi-vav-fotokonkursa/
https://blog.vidima.bg/2013/06/13/koi-snimki-byaha-otlitcheni/
https://blog.vidima.bg/2013/06/05/svetoven-den-za-opazvane-na-okolnata-sreda-5-yuni/
Още информация за събитието на b2b медиа: http://b2bmagazine.bg/%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%b8/%d0%ba%d0%be%d0%b8-%d1%81%d0%b0-%d0%bd%d0%b0%d0%b9-%d0%b7%d0%b5%d0%bb%d0%b5%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%bf%d0%b0%d0%bd%d0%b8%d0%b8-%d0%b2-%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0