Двата завода с приз „Инвеститор в околната среда”. Още в 7-ма част от историческата поредица

През 2005 г. е в ход обединяването на двата завода на „Американ Стандарт” в Севлиево, като консолидацията е на над производствено ниво. Целта е да бъде изграден един тим в България със структура подобна на холдинговата – производство на санитарна арматура, производство на санитарна керамика, търговска дейност и логичстичен център.
В седма част от поредицата проследяваме периода 2005 – 2007 г.
 

Същата година започва разработването и реализацията на друг мащабен проект – изграждането на първия Дистрибуционен център на „Американ Стандарт” в  Източна Европа, целящ обслужване на клиентите на компанията, който започва ефективно да работи от януари 2006 г.

В завода за керамика е внедрена интегрираната система за управление в съответствие с изискванията  на стандартите ISO 9001:2000 за качество, ISO 14001:2004 за околна среда и OHSAS 18001:1999 за здравословни и безопасни условия на труд.

През февруари 2005 г. се провежда за първи път конкурса „Ideal Standard Баня на годината 2004 г.”.

На 16 ноември 2005 г. двата завода за санитарна арматура и керамика получават приза „Инвеститор в околната среда” от Българския форум на бизнес лидерите. Наградата е присъдена за най-активна дейност за опазване на околната среда, създаване и използване на екологични чисти продукти или технологии.

През декември 2006 г. е произведено 10 000 000-то изделие в завода за санитарна керамика.

През 2007 г. заводът за санитарна арматура произвежда 46-милионното си изделие. Производственият капацитет на завода е увеличен повече от 6 пъти.

От 2007 г. заводът за санитарна арматура, заводът за санитарна керамика и Дистрибуционен център стават част от новосъздадената компания „Идеал Стандарт Интернешънъл”.

 

About Vidima
Ideal Standard International е един от водещите производители на висококачествени цялостни решения за банята, както за жилищни, така и за търговски и здравни сгради. Базирана в Брюксел, Белгия, частната компания е работодател на близо 9 500 души; управлява 18 производствени обекта и продава в над 60 страни в Европа, Близкия Изток и Африка. Използвайки най-нови технологии и работейки със световно-известни дизайнери, компанията е фокусирана в разработката на иновативни решения за банята в няколко продуктови категории като керамични изделия, смесителни батерии, акрилни вани, мебели и аксесоари. Продуктите на компанията се търгуват под наложилите се международни и местни марки Ideal Standard, Armitage Shanks (Великобритания), Porcher (Франция), Ceramica Dolomite (Италия) и Vidima (Източна Европа).