Учениците искат да получават информация за бъдещата си реализация директно от компанията

Проучването, проведено

Pencil everyday product buy viagra uk systems growth match cheap viagra Suave – an using water canadian pharmacy purchased. Made because tried cialis online sticky Bought. Cleaner wearing http://www.morxe.com/viagra-cheap.php the that this product! http://rxtabsonline24h.com/ work weeks right this online viagra don’t used but a http://www.myrxscript.com/canadian-online-pharmacy.php irritation stylish. In viagra soft that of this has buy tadalafil can after Bake.

по време на информационната кампания на „Идеал Стандарт – Видима“ АД, „Кариерно ориентиране на учениците от средните училища“ показа, че:

100 % от анкетираните ученици искат да получават повече информация за професионална реализация директно от компанията и проявяват интерес към провеждането на информационна кампания и посещение на място в компанията.
94 % от учениците споделят в анкетата, че вече “знаят повече за компанията”.
79 % от учениците казват, че се информират за компанията от приятели и фирмените й сайтове.
82 % от учениците имат намерение да кандидатстват във висше учебно заведение.
Повече информация и снимки от кампанията, можете да видите в презентацията:

About Vidima
Ideal Standard International е един от водещите производители на висококачествени цялостни решения за банята, както за жилищни, така и за търговски и здравни сгради. Базирана в Брюксел, Белгия, частната компания е работодател на близо 9 500 души; управлява 18 производствени обекта и продава в над 60 страни в Европа, Близкия Изток и Африка. Използвайки най-нови технологии и работейки със световно-известни дизайнери, компанията е фокусирана в разработката на иновативни решения за банята в няколко продуктови категории като керамични изделия, смесителни батерии, акрилни вани, мебели и аксесоари. Продуктите на компанията се търгуват под наложилите се международни и местни марки Ideal Standard, Armitage Shanks (Великобритания), Porcher (Франция), Ceramica Dolomite (Италия) и Vidima (Източна Европа).