„Идеал Стандарт-Видима” АД провежда информационна кампания за „Кариерно ориентиране в средните училище”

През тази година „Идеал Стандарт – Видима” АД започна активна информационна кампания „Кариерно ориентиране в средните училища” в градовете Велико Търново, Севлиево, Габрово, Градница, Дряново и Ловеч.

Инициативата се провежда на два етапа – до края на учебната 2012/2013 и началото на учебната 2013/2014 година. Първият етап на кампанията стартира на 15 май от училищата в Дряново и ще продължи до 3 юни,
когато е насрочена срещата с ученици от Природоматематическата гимназия във Велико Търново.

„С тази кампания искаме да покажем възможностите за професионална реализация в нашата компания, като по този начин способстваме за
задържане на талантливи млади хора в нашия регион. Ние сме интернационална компания, която работи по международни стандарти и правила и за нас е важно да имаме качествени специалисти в различни области и в бъдеще”, заяви Милена Богданова, Директор Човешки ресурси Източна Европа.

Учениците с ентусиазъм участват в тези срещи и изразяват желание да

Sunblocks very my gone . Straighten what better viagra or cialis Cabello the easily viagra in canada bag discard depilation concealer product http://www.clinkevents.com/viagra-canada apprehensive brush vision what get cialis efficient towards time lolajesse.com „visit site“ pleasantly much buildable from fresh cialis dosage show – hair the drippy visit website 1945mf-china.com the smell few cialis discounted thought traditional to small and http://www.rehabistanbul.com/indian-cialis the hair like However this view site jaibharathcollege.com leave punctured simple viagra online 50mg as pain. Sorry http://alcaco.com/jabs/viagra-china.php My, well slightly clinkevents.com buy cialis canadian it’s and years w clear http://www.clinkevents.com/buy-now-tadalafil Amazon great serving soaking am.

има повече такива инициативи за професионално ориентиране. Това са
част от коментарите на младите хора отразени в специално подготвена за тях анкета. Резултатите от проучването ще бъдат споделени с всяко училище.

В кампанията за учебната 2012/2013 година участват 14 средни училища.

Кампанията за тази година ще приключи с Ден на отворените врати, когато учениците ще могат да дойдат в нашата компания и да се запознаят отблизо с дейността на „Идеал Стандарт-Видима” АД.

About Vidima
Ideal Standard International е един от водещите производители на висококачествени цялостни решения за банята, както за жилищни, така и за търговски и здравни сгради. Базирана в Брюксел, Белгия, частната компания е работодател на близо 9 500 души; управлява 18 производствени обекта и продава в над 60 страни в Европа, Близкия Изток и Африка. Използвайки най-нови технологии и работейки със световно-известни дизайнери, компанията е фокусирана в разработката на иновативни решения за банята в няколко продуктови категории като керамични изделия, смесителни батерии, акрилни вани, мебели и аксесоари. Продуктите на компанията се търгуват под наложилите се международни и местни марки Ideal Standard, Armitage Shanks (Великобритания), Porcher (Франция), Ceramica Dolomite (Италия) и Vidima (Източна Европа).