Да предадеш успешно посланието, стигайки до сърцето на публиката
Знаем, че е трудно да измислиш наистина иновативен и впечатляващ продукт, но понякога е още по-трудно да измислиш и как да го рекламираш. С новата серия на Vidima – смесител и WC – V-Style ни се получи добре, и с продуктите, и с рекламата им. Създадохме наистина дизайнерска линия, която да отговаря на най-високите изисквания на модерните млади хора, които искат най-доброто за дома си и се впечатляват от технологични нововъведения. За наша радост, младият екип на рекламна агенция ARCHER IDEAS, с който сме работили по различни проекти през годините, улови същността на това, което искахме да кажем на аудиторията. Може би защото самите те са част от тази аудитория.
И така, показахме им един стилен продукт и те казаха, че изглежда наистина добре. Препоръчаха да се придържаме към изчистения, минималистичен дизайн и съответстващо на него послание. Съгласихме се, все пак ние също много си харесваме серията V-Style и с радост бихме я показали точно такава каквато е.
Единственото, което ни трябваше, е да дадем на хората добра причина да изберат точно нашия продукт. Ето, това е вече предизвикателство. Заедно с екипа на ARCHER IDEAS анализирахме навиците и желанията на модерните млади хора, на които говорим: те са добре информирани, имат възможности, четат много и се интересуват от технологии, стил, мода, дизайн. Знаят, че всеки детайл е от значение, не само когато става дума за дрехи, музика, кино или заведения. Как изглеждат мебелите, уредите, акцентите в дома им e също толкова важнo, колкото и марката обувки, които предпочитат. Всичко това ги прави изключително… взискателни. Точно като нас, когато създаваме всеки нов продукт с марката Vidima.
Затова избрахме за слоган на кампанията “Бъди взискателен”. На някой може да му се стори прекалено претенциозен за обзавеждане за баня, но идеята ни е именно това. Да кажем на наистина взискателните и изискани хора, че сега могат да получат нещо, което да отговаря на всички техни изисквания, колкото и детайлни да са те. А ние знаем, че тези хора далеч не са малко. И са такива от малки. Така се роди и идеята за веселия радио клип, в който малките деца споделят на пръв поглед необоснаваните си детски прищявки. Но много често дребните желания и избори са това, което ни различава от останалите.